Dåliga,,

Tycker ni är dåliga på kommentera trots en hög med besökare varje dag ^^

Isak var trött igårkväll , höll på att somna redan vid 16,, sen åt vi och ja han fick lägga sig för natten för han ville det så gärna. Kl 17,30
Tänkte antingen blir han sjuk eller så är han sjukt trött,,

En kvart senare spydde han ner hela sig själv och sängen.. Och Isak grät för hans tröja blev skitig. Herregud lilla vän jag tvättar den så den blir ren igen..

Förstår mig inte riktigt på folk, sura blir de, för inget,

Och vissa snackar så mycket skit verkar det som, men jag passar mig för dem nu,, har ju varit i bygget i 2 år och det är samma som alltid hamnar där,.


Isak är lite ledsen för att han inte får fredagsmys. Jag menade du får prova att dricka lite blåbärs soppa först och se..

Puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0