Jobbat

Igår jobbade jag ^^ är faktiskt skönt att vara tillbaka lite halvt ^^ och spara mina föräldradagar^^

Kottarna hade bråkat lite med papppsen ;)
Och Isak hade försökt ta godis och vält en ljuslykta
Isak hade tokvägrat att sova så han var vaken när jag kom hem.. Han hade fått en julkalender av tjejen på Ica.. Isak hade öppnat hela, och berätta för mig att han trodde att där var choklad i ..eh ok, är typ första året du ska få en choklad kalender,,

Jag vill ha massa nya skor ^^ stövlarna från Timberland är bars ett måste ^^ och hunterstövlar^^


Ligger här i sängen ska snart upp ^^ gå en liten promenad till en lekplats eller nåt innan det e dags att promenixa till jobb idag igen ^^ bytade ju gårdagens pass mot ett annat ^^
Är faktiskt skönt att bo nära jobb^^ fast glömde reflex igår Igen men e ljuse men ja ändå,,
Det tar 15 min ca till jobb om jag går sakta haha,.
Åh imorgon ska jag börja julstäda så jag kan få upp allt julgrejs ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0