<3

(Min tvillingsjäl, min själsfrände, mitt allt)

Luften känns så mycket lättare att andas, när du står vid min sida.
(Som solstrålar letar sig igenom molen, lyser du upp min värld, med bara ett leende.)

Om jag fick en önskning, så hade jag gett dig chansen att se dig, genom mina ögon.
( kanske då hade du sett hur du förgyller min värld)

Om vi någon gång skiljs åt
(då faller jag, utan skyddsnät och utan hjälpande händer. Då reser jag mig aldrig igen)

Min tvillingsjäl, självsfrände, ängel
( du är ett sådant vackerhetsbarn, vackrare än skönheten själv)

Det är du som gör min värld vacker.

(Min tvillingsjäl, min själsfrände, mitt allt)


snart har vi varit gifta i 4 år 💕



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0