<3

Mina hjärtan fick vara hemma och mysa själva igår då jag jobba ^^

Är skoj faktiskt ^^ speciellt när man får veta positiva saker ^^

Köpte kläder av Maria , jag har blivit helt så att de behöver inte bara helt nya kläder:) fina begagnade funkar ju tippen med ^^ Speciellt till Thea hon växer så det knakar ;) Isak är med och shoppar;) det ska ju vara spindelmannen och sådär..
Gömde hans spindelmannen jacka en dag nu när det var så kallt,,för han Skulle ta på sin overall;)

Ja hans fröken sa att han alltid var så fint klädd. Fina färger och så,, haha jag berätta att jag köpt molo overallen oanvänd på tradera ;)

Kul att där är arsenik? Och tungmetaller i barnmat/ gröt
Tur Thea äter hellre macka .,
Där är ju metaller i sädesslaget med annars hade hon fått egengjord istället
Köpte faktiskt sådana smothie fast mat i som pasta och slottstek, tänkte testa igen med burkmat,, och det gick minsann ner;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0